Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hier heb ik een paar oude foto's van mijn verzameling
van ongeveer een jaar geleden ik vond ze op mijn computer en ze zijn gemaakt met mijn broer's telefoon omdat ik geen digitale camera heb
binnenkort leen ik de digitale camera van een vriend en maak ik fatsoenlijke foto's.
deze foto's zijn trouwens gemaakt toen ik nog op mijn oude kamer sliep.
dus binnenkort komen er goede foto's op te staan en dan ook van alles wat ik heb wat ik heb nu al veel meer dan wat er op de foto's te zien is.
trouwens het duitse gasmasker dat te zien is is een fallschirmjager gasmasker aangezien er op het bandje staat fly flieth. het komt van een zolder bij een vriend van mij en aangezien er fallschirmjagers in mijn dorp hebben gezeten hebben ze het daar waarschijnlijk achter gelaten
en het vertoond ook geen enkel spoor van dat het in een gasmaskerblik heeft gezeten.
Ik hoop niet dat bij die 4e foto van onderen die helm rust op een piepschuimenhoofd. Want dan klaag ik je aan wegens vernielen van historische oudheden! :P
die helm heeft geen binnen werk en geen riempjes het is alleen de pot
die is overgeverft in het groen en er stond voorop GI dat hebben de kinderen gedaan van diegene waar ik hem van gekregen heb en ik heb die groene verf er weer afgehaald
ik heb een of andere domme amerikaanse muts eronder gedaan
en dat heb ik JAWEL op een piepschuimenhoofd geplaatst.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Al een interessante collectie die je daar hebt, Horst?, een goede verzamel kennis van mij woont daar ook, hij verzameld voornamelijk NSB en Nederlandse vrijwilligers materiaal, ook heeft hij een enorm groote poster verzameling.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.