Goedemiddag,
Kan iemand mij vertellen of dit iets waardevols is? Ik heb dit eerder op een ander onderwerp geplaatst maar ik zie nu pas deze rubriek.
Verrekijker
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 69 keer
- Ontvangen: 122 keer
Re: Verrekijker
Welkom op het forum. Dit topic had je tweemaal geplaatst op het forum, dus ik heb er één verwijderd.
De verrekijker lijkt mij een VS productie voor de civiele markt. Verrekijkers gefabriceerd voor het leger van de Verenigde Staten zijn meestal voorzien van een eigendomsmarkering (US Army), serienummer e.d. Deze details lijken mij te ontbreken op je verrekijker.
Helaas ontbreekt ook de bekleding van de verrekijker. Ik zou dus zeggen, qua waarde is het "wat de gek ervoor geeft".
De verrekijker lijkt mij een VS productie voor de civiele markt. Verrekijkers gefabriceerd voor het leger van de Verenigde Staten zijn meestal voorzien van een eigendomsmarkering (US Army), serienummer e.d. Deze details lijken mij te ontbreken op je verrekijker.
Helaas ontbreekt ook de bekleding van de verrekijker. Ik zou dus zeggen, qua waarde is het "wat de gek ervoor geeft".
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!