mijn verzameling

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Jorn.
Lid

mijn verzameling

Bericht door Jorn. »

deze kast gaat in op. het dagelijks leven in Nederland, met een overgang naar het werken in Duitsland. het verzet en stil verzet verhaal. de bevrijding en vervolgens dagelijks leven indie, de oorlog daar en de bevrijding met enkele onder andere papoea voorwerpen die soldaten wel eens als souveniers mee namen. mochten er vragen zijn hoor ik het graag. persoonlijk ben ik heel blij met hoe mijn verzameling nu eindelijk een beetje samen komt.
ik zie dat de foto's in verkeerde volgorde staan maar weet niet hoe ik dit aan moet passen
Bijlagen
de oorlog in indie met onder andere papoea spullen om te laten wat soldaten als souvenirs mee namen en dat deze uiteindelijk ook afgelopen was
de oorlog in indie met onder andere papoea spullen om te laten wat soldaten als souvenirs mee namen en dat deze uiteindelijk ook afgelopen was
het leven in indie ging eerst nog door, maar toen begon alle ellende daar ook
het leven in indie ging eerst nog door, maar toen begon alle ellende daar ook
verzet spullen en de bevrijding, maar dat toen ook al meteen naar indie werd gekeken
verzet spullen en de bevrijding, maar dat toen ook al meteen naar indie werd gekeken
stil verzet spullen.  anti duitse gedichten wat in een familie lot lot zat met foto en andere toebehoren van de originele familie
stil verzet spullen. anti duitse gedichten wat in een familie lot lot zat met foto en andere toebehoren van de originele familie
dagelijks leven nederland, met een overgang naar werken in duitsland
dagelijks leven nederland, met een overgang naar werken in duitsland
totaal overzicht
totaal overzicht
patrickh
Lid
Gegeven: 117 keer
Ontvangen: 89 keer

Re: mijn verzameling

Bericht door patrickh »

Mooie vitrine! Je moet de fotos in tegenovergestelde volgorde uploaden.