In de verzameling van mijn schoonvader vond ik dit mes/dolk
Kan iemand mij er meer over vertellen en eventueel wat het waard is.
Mes
Verplaatst van Verificatie & taxatie (geallieerd) naar Verificatie & taxatie (as) op 13 aug 2024, 23:08 door asjemenou
- LDO
- Lid
- Gegeven: 54 keer
- Ontvangen: 86 keer
Re: Mes
Maakt kans origineel te zijn, maar wat details zou fijn zijn ja. Waarde, lastig. Ik zit erg laag meestal. Gevoelsmatig zeg ik 750 dus de handel zal wel voor rond de 1000 gaan?
De hamvraag: waar zijn de adelaar en de SA pastel in de handgreep gebleven???
Zitten die aan de andere kant van de greep? want dan is hij in ieder geval uit elkaar geweest en dat doet de waarde zakken natuurlijk.
De hamvraag: waar zijn de adelaar en de SA pastel in de handgreep gebleven???
Zitten die aan de andere kant van de greep? want dan is hij in ieder geval uit elkaar geweest en dat doet de waarde zakken natuurlijk.
- LDO
- Lid
- Gegeven: 54 keer
- Ontvangen: 86 keer
Re: Mes
Jammer dat er niet wat extra fot0's geplaatst zijn. Zoals zo vaak blijft het bij 1 post.
Misschien is het een idee om lidmaatschap en het recht om foto's te plaatsen door een nieuw lid pas toe te staan, nadat een mod of admin expliciet het ldmaatschap goedgekeurd heeft? Dan filter je in ieder geval de 'passers by' die eenmalig langskomen, notifications uitzetten en er vervolgens nooit meer aan terugdenken.
Niets ten nadele van de topic starter hoor, meer in het algemeen bedoeld. Het gebeurt over het algemeen genomen heel vaak, dus mag er over nagedacht worden denk ik?
Misschien is het een idee om lidmaatschap en het recht om foto's te plaatsen door een nieuw lid pas toe te staan, nadat een mod of admin expliciet het ldmaatschap goedgekeurd heeft? Dan filter je in ieder geval de 'passers by' die eenmalig langskomen, notifications uitzetten en er vervolgens nooit meer aan terugdenken.
Niets ten nadele van de topic starter hoor, meer in het algemeen bedoeld. Het gebeurt over het algemeen genomen heel vaak, dus mag er over nagedacht worden denk ik?