Sommigen zitten nu gewoon een beetje krap bij kas...Het kan dus een tijdje duren voordat het geld over wordt gemaakt. En men mag denk ik niet klagen als er na een tijdje, helaas, toch wordt afgezien van de aankoop. Althans, als er wél een onderbouwde verklaring bij staat.
Onzin. Je weet vantevoren of je het wel kan betalen ja of nee. Als je als koper aangeeft dat je het wil kopen, dan mag een verkoper er logischerwijs vanuit gaan dat het item verkocht is.
Geld overmaken duurt minder dan week week(met internetbankieren een paar uur) dus dat lijkt me geen gegronde reden.
Als je aangeeft dat je iets wil kopen, dan moet je het ook afnemen, althans dat naar mijn normen en waarden

wel de bedoeling
Tim, jij kan denk ik het beste de methode van Jacob volgen, pas de topic sluiten als het geld binnen is.
Een feedbackforum lijkt me ook niet alles. Mensen kunnen onschuldig aan de schandpaal genageld worden, en dat gebeurd (vermoed ik) al heel snel, maar ik weet dit natuurlijk ook niet zeker. Echter op Ebay werkt dit systeem prima...Naa, ik ben er dus eigenlijk nog niet helemaal zeker van
Jurrie