Hallo allemaal
Kan iemand mij vertellen of deze echt zijn en wat ze dan waard zijn?
En als ik dit bericht niet goed in de rubriek heb gezet kan iemand me dan uitleggen hoe ik dat op de goede manier doe bedankt.
Mvg Werner
asmogenheden en britse
-
- Lid
Re: asmogenheden en britse
Op basis van deze foto's zijn alle Duitse dolken replica (na oorlogs nagemaakt) met uitzonder van misschien de de laatste kleine doik. Ik vermoed dat de waarvan een replica dolk zo'n 30 euro is. De HJ dolk is als hij origineel is zo rond de 200 + waard denk ik. Is wel flink gebruikt, maar toch leuk als object.
om het hitler jeugd dolkje te beoordelen heb ik eigenlijk een close up foto nodig van de ruit
- LDO
- Lid
- Gegeven: 54 keer
- Ontvangen: 86 keer
De laatst getoonde HJ dolk lijkt me een echte, maar de schede die er bij zit is naoorlogs.
De rest van van de dolken op de eerdere foto's zijn de bekende, goedkope en slecht gedetailleerde reproducties. Als het allemaal origineel zou zijn, dan ligt er voor 15.000 euro ongeveer. Nu ligt er 30 euro per stuk.
Op de HJ dolk na, niet in beste staat maar een paar 100 eu kan hij opbrengen. Jammer dat de schede naoorlogse padvinderij is, maar een goede, enkele schede is wel te vinden.
De rest van van de dolken op de eerdere foto's zijn de bekende, goedkope en slecht gedetailleerde reproducties. Als het allemaal origineel zou zijn, dan ligt er voor 15.000 euro ongeveer. Nu ligt er 30 euro per stuk.
Op de HJ dolk na, niet in beste staat maar een paar 100 eu kan hij opbrengen. Jammer dat de schede naoorlogse padvinderij is, maar een goede, enkele schede is wel te vinden.