Info Krijgsgevangenschap in Stalag17 in Krems

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
Tjeu Arits
Lid

Info Krijgsgevangenschap in Stalag17 in Krems

Bericht door Tjeu Arits »

Ik ben op zoek naar Gunner Dreesen - hij heeft samen met zijn vader een boek geschreven over zijn grootvader Jozef Dreesen die krijgsgevangen was in Stalag17 in Krems. Mijn schoonvader, Theodoor Baens uit Molenbeersel, was daar toen ook. En ik wil meer daarover weten. Gunner staat/stond geregistreerd op dit forum - hopelijk volgt een reactie van hem of van een van de leden van het forum - reageren kan ook op mijn mailadres: tjeuAarits.be
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 80 keer
Ontvangen: 140 keer

Re: Info Krijgsgevangenschap in Stalag17 in Krems

Bericht door asjemenou »

Hallo Tjeu,
Gunner Dreesen heeft inderdaad een profiel op dit forum. Echter, heeft hij in 2008 voor het laatst ingelogd op het forum. In hetzelfde jaar heeft hij ook zijn enige twee berichten geplaatst; viewtopic.php?p=332558#p332558
In één van deze berichten vermeldt hij ook zijn website maar vermoedelijk bestaat deze niet meer. Er staat ook een e-mailadres in vermeldt.
Je kunt het proberen om via dit e-mailadres contact met hem te maken. Ik heb zijn e-mailadres, en dat van jou, aangepast zodat het niet is te vinden voor spambots.
Ook kun je hem een PB sturen. Wie weet reageert hij. Voor het versturen van een PB klik je op het tekstballonnetje onder zijn naam.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!