Tja ik vind het altijd moeilijk te zeggen met embroided insignia's!!
Zelf heb ik dan ook alleen maar de printed versies van de Balarephon riding Pegasus!!'
Als ik me niet vergis hoort de stitching horizontaal te lopen, en als ik de kleur vergelijk met de voorbeelden die ik heb dan heb ik ook twijfels, de achterkant is ook niet zoals ik ze ken!!
Er worden tegenwoordig hele goede repro's verkocht voor origineel!!
Vanuit India komen heel veel repro's binnen waar je dus heel goed moet kijken naar b.v. de afwerking op de achterkant.
De possibility dat het naoorlogse zijn is ook klein, maar goed echt 100% zeker weten doe ik het niet, daarom vind ik de printed versie beter
Als het boek King & Country of Tommy aanschaft zul je een stuk wijzer worden hoe de repro's en echte er uit zien, persoonlijk vergelijk ik ze met de boeken die ik heb over elk Brits Regiment wat bij Arnhem heeft gevochten in Market Garden, daar staan namelijk ook kleuren foto's tussen.
Hoop dat je hier wat aan hebt!!succes!!
p.s. Der Rotte Teufels (The Red Devils) deze bijnaam hebben de Duitse troepen tijdens de Tunesie operatie aan de Britten geschonken omdat ze overal opdoken en grote verwarring en vrees in de Duitsers hun harten joegen