Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
yoooo
ik heb voor mijn school iets moeten maken in fineer hout
en ik heb mogen kiezen wat, ik heb het Hood Embleem gekozen
Detail
Laatst gewijzigd door woodhatcher op 28 nov 2004, 17:39, 4 keer totaal gewijzigd.
gezocht: Eiserne kreuz 2de klasse, winterschlacht im osten, Infantry Sturmabzweichen in bronze, Verwundabzweichen im bronze & "Joris Van Severen"- kenteken. als ik geld heb koop ik ze
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
het embleem van het gealieerde schip "The Hood"
de bekenste marine schip dat werd gezonken door de Bismarck
Laatst gewijzigd door woodhatcher op 28 nov 2004, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
gezocht: Eiserne kreuz 2de klasse, winterschlacht im osten, Infantry Sturmabzweichen in bronze, Verwundabzweichen im bronze & "Joris Van Severen"- kenteken. als ik geld heb koop ik ze
hij doet dat wel in meerdere topic's (voglens guido doet hij dat om posts te winnen)
woodhatcher zeer mooi gemaakt!
ik zou het zelf niet kunnen....
mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace