Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
101st Michiel schreef:mooie helm, wanneer ben je van plan om je pop af te hebben?
Over een half jaar schat ik... ( als mijn vrouw me niet tegenwerkt ) het schiet al lekker op, er is weer wat moois op komst, als ik het binnenheb plaats ik het met foto's op "nieuwste aankoop ".
De liner had ik al een tijd, ( souvenir uit Normandië ) en die paste goed in de Navy helm. Ik heb ook nog een andere M1 buitenpot, maar die is er redelijk beroerd aan toe. Die gaat ooit nog 'ns richting Pots Depot voor een beurt.
In de liner staat een naam: Hunt. Daar zijn er erg veel van!!!!
Aan re-enactment doe ik niet, het is puur verzamelen wat ik doe. Kun je een prijsindicatie geven wat het restaureren met orginele webbing zou kunnen kosten? Excl. sweatband, die is nog prima in orde)
momenteel hebben wij helaas geen originele webbing meer liggen. Hangt van de staat af hoe duur het wordt. Ik verwacht ook niet dat wij binnenkort originele webbing hebben.