Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hey!
Ik wou even zeggen dat ik het een beetje on-proffesioneel vind dat jullie de standaard phpBB-theme gebruiken voor de forum. Ik zou gewoon zelf eentje maken, die bij de layout van de site past, want dit is niet origineel en naar mijn mening ziet het er ook niet geweldig uit.
Fuzzy Logic schreef:Hey!
Ik wou even zeggen dat ik het een beetje on-proffesioneel vind dat jullie de standaard phpBB-theme gebruiken voor de forum. Ik zou gewoon zelf eentje maken, die bij de layout van de site past, want dit is niet origineel en naar mijn mening ziet het er ook niet geweldig uit.
Lekker overzichtelijk en licht..
En om eerlijk te zijn, ik zit vaker op t forum dan op de site
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Roel R. schreef:Gelukkig heb jij een website die aan alle gangbare vormgeef en multimedia eissen voldoet
alleen zou nog wel wat aan je nederlands taal gebruik werken wil je een beetje professioneel overkomen
Zorg dan dat je eigen bericht ook op orde is.
Het eerste woord van de zin, alsmede het woord "Nederlands", schrijven we met een hoofdletter. Ook is "taalgebruik" één woord. Daarbij had er wel een komma mogen staan tussen 'werken' en 'wil'.