Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Parsons Jacket, garandbelt, suspenders en canteen ( niet zichtbaar. )
Ike uniform, met broek en garrisoncap en khaki shirt.
Wat de HBT en de Ike betreft: van één eigenaar ( Naam bekend, natuurlijk, foto van de man heb ik ook. )! Ik ben nog aan 't uitzoeken of hij nog leeft, ik weet dat hij WO2 overleeft heeft, getuige de Victory of World War Two Medal.
Laatst gewijzigd door Peter op 19 aug 2010, 00:13, 8 keer totaal gewijzigd.
Met de uitleg van Nico moet het nu wel lukken om een pop te maken, ook al heb je twee linker handen
Ik hoop het, want ik heb écht twee linker handen.
Zo heel moeilijk is het niet om die poppen te maken als je maar de juiste gereedschappen hebt. Gewoon de uitleg volgen dan moet het wel te doen zijn. En vragen kan ook altijd.
Skylighter schreef:
Met de uitleg van Nico moet het nu wel lukken om een pop te maken, ook al heb je twee linker handen
Ik hoop het, want ik heb écht twee linker handen.
Zo heel moeilijk is het niet om die poppen te maken als je maar de juiste gereedschappen hebt. Gewoon de uitleg volgen dan moet het wel te doen zijn. En vragen kan ook altijd.
Ik zal zeker mijn best doen! Vraagje: is het mogelijk die stappen in PDF formaat bij je te verkrijgen? Handige handleiding, ik heb geen PC in m,n schuur en dan kan ik het uitprinten en meenemen!
Die komt eraan, als de hele handleiding af is dan ga ik s knoeien met Acrobat. Hoop er dan 1tje te maken
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944