Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hehe eindelijk een IKE gescoord, wat denken jullie ervan! En wat doet dit setje in euries ongeveer? Er is mij verteld dat het een airborne model garrison cap is...klopt dit?
Airborne had meestal geen speciale dingetjes hoor meeste was gewoon standaard (buiten M42 jumpsuits en de zakken op de M43 en wat riggermade stuff dat in de airborne is gebruikt voor de rest is alles standaard hoor
Jumpboots is ook niet exclusief airborne het is gedragen geweest door ook de Rangers en dergelijke en het was te koop in de PX shops
maar men plakt er de laatste tijd gewoon Airborne bij om het makkelijker en wat duurder te verkopen want airborne verkoopt weer lekker goed na al die tv serietjes enzo
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Mooie Ike! Mooie ribbons ook, zou je daar een close up foto van kunnen maken? De Good conduct herken ik, maar de tweede ribbon kan ik niet thuisbrengen...
Peter schreef:Mooie Ike! Mooie ribbons ook, zou je daar een close up foto van kunnen maken? De Good conduct herken ik, maar de tweede ribbon kan ik niet thuisbrengen...
De cord op de Garrison Cap is in ieder geval "infantry".
Verder hele nette jas.
Ik heb nog zat ribbons, maar helaas geen losse sterretjes of een European Campaign Ribbon met sterretjes.