Hier zijn we opweg naar het begin punt in Elst. Vanuit onze groep reden er geloof ik 4 Willys mee, 1 Chevrolet bergingsvrachtwagen met aanhanger, een Tilly (geloof dat hij zo heet) en 8 motoren. Onderweg pikte we nog een een halftrack en een Harley op.

Hier zijn we op het verzamelpunt in Elst. Nog even alles klaar maken en een bakkie koffie drinken. Bij het verzamelpunt werd er nog een BSA fiets in de aanhanger gelegd. De eigenaar van de fietst dacht grote stukken van de route te kunnen fietsen maar dat zat er bij deze route niet in. Maar op diverse pauze plekken heb ik wel een ritje op die fiets mogen maken.

Hier waren we geloof ik in Veenedaal waar we een rustpunt hadden. De Chaffee reed niet de gehele route mee, net als 2 Leopard tanks van het hedendaagse leger. Voor hun was het eind punt ook in Veenedaal. Hier sprongen ook een paar parachutisten en werden er krentenbollen in zakjes uit een vliegtuig gedropt. Nog nooit zoveel kinderen heen en weer zien rennen over een veld.

Hier zijn we weer ergens onderweg.

Hier is de veteraan die de gehele week op ons kamp verblijft. Hij stapte later die dag bij ons op de vrachtwagen, want hij had ook zijn rust nodig. Maar hij had de tijd van zijn leven bij die rit.

Hier ook weer ergens onderweg.

Ook in Doorn hielden we even een pauze.

We hadden ook een stukje Off-road. Was wel mooi om met die voertuigen door de bossen te rijden.

Hier weer even een korte pauze in Driebergen.

En dan het eindpunt in Zeist. Hier zijn we heel even gebleven want we moesten weer door naar een plaats waar ze hadden gevraagd of wij onze voertuigen even wilde opstellen bij een evenementje.