Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zo hee, dat is al meer dan 10 jaar geleden dat die op de buis was (NOT).
Kunnen die lui van RTL nou niet eens stoppen met het oneindig herhalen van dit soort series. De serie is (was) leuk, maar is de laatste jaren wel heel erg vaak op TV geweest.
Waar blijven de herhaling van Not The Nine O'Clock News? Alas Smith and Jones ed?
Stemmen we tegen de grondwet worden we gelijk gestraft.
Voor de wat jongere mensen wellicht leuk als je enige WOII interesse hebt maar eerlijk gezegd komt de serie mijn strot uit. Dit is minimaal de 8e keer dat hij integraal op TV is.
Goh, wat verassend..
Nou Dad's Army nog
Oh ja, M.A.S.H. is er ook weer.
Wat hadden we nog meer..
Man about the house
It ain't half that hot mum.. (oh moeder wat is het heet)
goh.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ja, het word inderdaad vaak herhaalt maar dat is nu eenmaal zo met RTL5, kijk maar naar Married with children, die word elk jaar weer opnieuw uitgezonden. Maar ik ben toch wel blij dat Allo Allo weer uitgezonden word, ook al mogen ze eens een nieuwe komedie-serie uitzenden.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Oh ja! Married with childer was er ook nog
en dat warenhuis..
Hoe heette dat ook al weer?
Met Peacock, Slocombe, Humphrey's, Lucas en die andere vrouw
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik kan niet wachten tot ik Officer Crabtree weer kan zien.. ik heb sowieso niet alle afleveringen gezien, heerlijk dus...
Enne, jongens... tenzij RTL5 de enige zender is die je kunt ontvangen, bestaat er altijd nog een setje knoppen op je afstandsbediening waarmee je naar een andere zender kunt zappen...
Dat is natuurlijk een beetje een drogredenering aangezien de serie al meerdere malen uitgezonden is. Als het de eerste of tweede keer was zou ik het met je eens zijn.
Het feit dat ik meerdere kanalen heb op de TV wil nog niet zeggen dat RTL 5 series grijs kan draaien waarbij de halve bevolking de grappen al vijf minuten vooraf herkend uit de voorgaande uitzendingen. Als jij afleveringen gemist heb kan ik net zo goed zeggen dat je jouw videorecorder dan maar goed had moeten instellen of de DVD moet gaan kopen.
Hauptmann schreef:Als jij afleveringen gemist heb kan ik net zo goed zeggen dat je jouw videorecorder dan maar goed had moeten instellen of de DVD moet gaan kopen.
Allo Allo is al een paar jaar niet op tv geweest, in de afeglopen 5 jaar maar 2x ofzo....
geweldig dat het weer terugkomt!
nu maar hopen dat ze Dad's Army ook weer gaan uitzenden :p