Neergestort vliegtuig
Moderator: Jurrie
-
- Lid
Neergestort vliegtuig
Hallo,
heeft iemand van jullie tips voor, of zelf een diorama van een neergestort vliegtuig?
Ik heb namelijk een model van een Ju 52 en wou deze misschien in een diorama verwerken.
heeft iemand van jullie tips voor, of zelf een diorama van een neergestort vliegtuig?
Ik heb namelijk een model van een Ju 52 en wou deze misschien in een diorama verwerken.
Groeten R.
Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
-
- Lid
-
- Lid
- Mr_Flibble
- Lid
Je krijgt iig een redelijke indruk van het idee, ZO slecht zijn de foto's nu ook weer nietFELIX schreef:Ja, maar de heinkel is niet echt kapot, maar erg stoffig. Persoonlijk vind ik het er niet erg ''crasherig'' uitzien, maar de foto's zijn ook zeer slecht.
Maar toch bedankt.

Bovendien kan Google misschien nog wat betekenen? Door gewoon te kijken naar foto's van achte gecrashte vliegtuigen?
Jurrie

-
- Lid
Ok bedankt!! Hij is ook wel mooi hoor, maar ik vond de foto's een beetje slecht, maar goed in ieder geval bedankt.Jurrie schreef:Je krijgt iig een redelijke indruk van het idee, ZO slecht zijn de foto's nu ook weer nietFELIX schreef:Ja, maar de heinkel is niet echt kapot, maar erg stoffig. Persoonlijk vind ik het er niet erg ''crasherig'' uitzien, maar de foto's zijn ook zeer slecht.
Maar toch bedankt.Maar deze is meer "gebuikland" dan meer gecrashed ja...en inderdaad in de sneeuw (vriend van me heeft em nl gemaakt
) Een tijd terug was er op het modelbouwforum.nl ook iemand met een gecrashte Mustang. Deze staat geloof ik nu ook op modelbrouwers....
Bovendien kan Google misschien nog wat betekenen? Door gewoon te kijken naar foto's van achte gecrashte vliegtuigen?
Jurrie
Groeten R.
- Darryl
- Lid
Staat hier niets tussen? http://www.ww2modelmaker.com/modelsdio.htm
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
Bedankt, mooie site!!Darryl schreef:Staat hier niets tussen? http://www.ww2modelmaker.com/modelsdio.htm

Groeten R.
-
- Lid
misschien iets met al die neergeschoten vliegtuigen in mei 1940 boven nederland?
Je weet wel, kapot geschoten op de snelweg of een weiland tussen de koeien.
Overigens storte er ook eentje neer midden in de Adelheidstraat in Den Haag;

Das pas een origineel diarama, zo'n nederlandsche straat, nederlandsche 1940 brandweer, politie, burgers, soldaten...
Je weet wel, kapot geschoten op de snelweg of een weiland tussen de koeien.
Overigens storte er ook eentje neer midden in de Adelheidstraat in Den Haag;

Das pas een origineel diarama, zo'n nederlandsche straat, nederlandsche 1940 brandweer, politie, burgers, soldaten...
-
- Lid
-
- Lid
Ik ben op het moment met wat vrienden een neergestort vliegtuig op aan het graven.
Een vicker wellington (hoop dat ik het goed heb geschreven).
Hij ligt met de cockpit en 1 vleugel in Nederland de rest in bels dus geen van beide landen wil er iets mee te maken hebben todat we iets belangrijjks vinden.
De RAF heeft wel al gebeld om welk toestel het ging maar dat weten wij ook nog niet en omdat het midden in een moeras ligt is het ook hel moeilijk.
Een vicker wellington (hoop dat ik het goed heb geschreven).
Hij ligt met de cockpit en 1 vleugel in Nederland de rest in bels dus geen van beide landen wil er iets mee te maken hebben todat we iets belangrijjks vinden.
De RAF heeft wel al gebeld om welk toestel het ging maar dat weten wij ook nog niet en omdat het midden in een moeras ligt is het ook hel moeilijk.
Greetzzz -Sniper
- Simon
- Lid
-
- Lid
Heel erg bedankt alvast. moet je p[roberen of je iets kan meenemen voor je collectie!! Zo'n wiel ofzo, dat rubber verteerd niet zo snel.....Simon schreef:Ik hoop binnekort ook een vliegtuig op te graven met een paar man... kijken wat we vinden![]()
Hopelijk word het wat...
ik zal ook foto's maken van de krater ervan voor je diorama
Groeten R.