Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SPECIFICATIONS (als hij helemaal afgebouwd is)
Spanwijdte: 1,50 Meter
Gewicht: 2,7 Kilo
Romp lengte : 1,27 Meter
Motor 9.8 cc
Intrekbaar/bestuurbaar landingsgestel
Das een mooie hobby, vliegtuigjes bouwen en dan ermee vliegen echt super!!
Een paar jaar terug op Ketnet heb ik een reportage gezien van een vader en zoon die met z'n 2e n een B-17 bommenwerper in elkaar hadden gezet met veel werkende componenten, zoals draaiende geschuts koepels etc!!
Zag er echt verbluffend goed uit, helaas durfden ze er niet mee te vliegen!!
Petje af CKY ziet er al goed uit en ik denk dat hij het zelfde als afbeelding wordt als hij klaar is!!
Ik had ook een RC vliegtuig. Niet zo'n mooie als die van jou... Maar helaas is de mijnes stuk (Ik verkeek me op een boom). Ik ben van plan om van de zomer een nieuwe te kopen
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik had ook een glider. Mijne had een electromotor, dan kon ik hem naar de gewenste hoogte brengen en dan de motor uitzetten voor een soepele glijvlucht . Alleen jammer dat die boom in de weg stond... Er was een hele vleugel afgebroken + de staart en 2 servo's waren zoek.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Te vet! Ik heb ook nog een Great Planes Spirit liggen, maar die ligt al 3 jaar stil ofzo...ben benieuwd of het ooit wat wordt :S
Mn kamaraad is trouwens een Fw-190D aan het bouwen, ook een vette kist
Jurrie
Die Focke Wulf is idd ook een vette kist, ik ben die aan het bouwen als schaalmodel (aandrijving = elastiek en kan als hij goed is gebouwd wel een minuut rondjes vliegen aan een touwtje bijv. )