wo2 website
-
- Lid
- Contacteer:
wo2 website
hallo mensen,
Ik ben bezig met een website over heel wo2, hierop moeten vooral details komen en de plannen die er waren.
Ook meot er meer duidelijkheid over de duitsers op komen.
En onderwerpen die je niet gouw ergens anders vind (zoals ik nu bezig ben met sprundel)
Nu zoek ik mensen die willen helpen.
Ikzoek mensen voor iets over:
D-Day
Bastogne
Market Garden (ben ik zelf ook al aan bezig)
Het binnen trekken van duitsland.
Hitler
En nog andere operaties.
misschien iets over jou dorp of iets bijzonders?
Ook zoek ik nog mensen die tekst willen vertalen naar het engels.
Heb je intressen, laat het me weten.
b.v.d.
Stefan
Ik ben bezig met een website over heel wo2, hierop moeten vooral details komen en de plannen die er waren.
Ook meot er meer duidelijkheid over de duitsers op komen.
En onderwerpen die je niet gouw ergens anders vind (zoals ik nu bezig ben met sprundel)
Nu zoek ik mensen die willen helpen.
Ikzoek mensen voor iets over:
D-Day
Bastogne
Market Garden (ben ik zelf ook al aan bezig)
Het binnen trekken van duitsland.
Hitler
En nog andere operaties.
misschien iets over jou dorp of iets bijzonders?
Ook zoek ik nog mensen die tekst willen vertalen naar het engels.
Heb je intressen, laat het me weten.
b.v.d.
Stefan
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- jan willem
- Lid
duidelijkheid!?
Wat voor duidelijkheid moet er komen over de Duitsers?
JW
JW
In fünf Jahren ununterbrochenem Einsatz an der russischen Front erwarb sich Hans Dorr den Ruf als härtester und zuverlässigster Kampfgruppenführer der gesamten SS-"Wiking".
-
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Ik zou willen aansluiten bij Roel en je adviseren om ergens anders aan mee te werken.
Er zit helemaal geen lijn in de site: wil je het nu over Winters, dorpjes als Sprundel of de hele Tweede Wereldoorlog (je zoekt schrijvers over D-Day, Bastogne, ...) hebben?
Ik zou zeggen, als je echt je eigen site wil hebben, spits je toe op één onderwerp in plaats van àlles te willen.
Je probeert het trouwens best in het Nederlands, want het Engels zoals het er nu staat is niet te best.
Hoe komt het trouwens dat er niets van je site gekopieerd mag worden, terwijl je zelf voor vele foto's het recht niet hebt om ze op je site te plaatsen? ("Not al the files, information or images are from us but we are allowed to use the most things.")
Veel heeft waarschijnlijk met je leeftijd te maken; ik zou zeggen lees wat boeken over WO2, bezoek wat museums, bekijk wat films, maar hierin je tijd steken zal wellicht verloren moeite blijken. Misschien wil je dit nu nog niet snappen maar over een paar jaar geef je me zeker gelijk
Er zit helemaal geen lijn in de site: wil je het nu over Winters, dorpjes als Sprundel of de hele Tweede Wereldoorlog (je zoekt schrijvers over D-Day, Bastogne, ...) hebben?
Ik zou zeggen, als je echt je eigen site wil hebben, spits je toe op één onderwerp in plaats van àlles te willen.
Je probeert het trouwens best in het Nederlands, want het Engels zoals het er nu staat is niet te best.
Hoe komt het trouwens dat er niets van je site gekopieerd mag worden, terwijl je zelf voor vele foto's het recht niet hebt om ze op je site te plaatsen? ("Not al the files, information or images are from us but we are allowed to use the most things.")
Veel heeft waarschijnlijk met je leeftijd te maken; ik zou zeggen lees wat boeken over WO2, bezoek wat museums, bekijk wat films, maar hierin je tijd steken zal wellicht verloren moeite blijken. Misschien wil je dit nu nog niet snappen maar over een paar jaar geef je me zeker gelijk

-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Ga je dan ook alles kopieren van een andere site zoals je voor Dick Winters gedaan hebt???Major Winters schreef:nou kijk de website van major winters is een apparte site;)
dit is weer een andere site
dit gaat over dorpjes maar ook over grote operaties en iedereen maakt iets
2 maken er nu dday
1 bastogne etc
ik operation marketgarden met nog iemand
en dan een paar die dorpjes doen
Waarom staat deze site ( http://www.majordickwinters.com/Article ... nters.html ) niet tussen je bedankingen???? De zinnen op jouw site zijn anders wel puur Copy & Paste........

Weet Mark Bando dat je de foto's van zijn Trigger Time site geplukt hebt en je hem niet als bron vermeldt???
Vanop je site:
Major Winters schreef:We made this site because we are obsessed by this man.

Johan
29th Let's Go!!!!!