Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Omdat de 51ste Welsh vrij hard heeft gevochten in Operatie Veritable vond ik deze wel leuk bij mijn verzameling, en is opzich ook een leuk display item.
Er staat ook een dienstnummer in + divisienaam, en een naam. Zou ik er ooit achter kunnen komen of deze man nog leeft en waar deze gevochten heeft? Of waar hij begraven is mits hij gesneuveld is?
Er staat:Pr.e J R Paiker (oid)
En daaronder het dienstnummer: 2764429 ''Black Watch''
Bijvoorbaat dank
Edgar
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Altijd leuk die persoonlijke items
Een kennis van me die ook verzamelt had ooit ook eens zo'n bijbel gekocht, maar wat de verkoper niet had bemerkt was dat er tss het kartoen en het geplakte papier (ja moeilijk uit te legge) een brief verstopt zat van de soldaat aan zijn moeder
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Omdat de 51ste Welsh vrij hard heeft gevochten in Operatie Veritable vond ik deze wel leuk bij mijn verzameling, en is opzich ook een leuk display item.
1. 51st highlanders neem ik aan of 53rd welsh
En 2. weet je in welk black watch regiment hij zat?
1. 51st highlanders neem ik aan of 53rd welsh
En 2. weet je in welk black watch regiment hij zat?
@ Timo, FUCK, idd, 51ste highland is het natuurlijk, staat zelfs op m'n site
Maar nee, ik weet niet in welke hij zat, dat probeer ik uit te zoeken
@Nico, ja is wel leuk object, maar heeft de 51ste Highland ook in de betuwe gezeten? (ik dacht van wel toch? ).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience