Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dodo schreef:Die komt eraan, als de hele handleiding af is dan ga ik s knoeien met Acrobat. Hoop er dan 1tje te maken
Top! Alvast bedankt!
Ja zou mooi zijn als er zo'n versie komt! Kan het zelf niet maken. Maar dat laat ik allemaal aan Dodo over.
Peter misschien is een zittende pop ook leuk? Paar kleine aanpassingen in me handleiding en dan kun je ook een zittende maken. Is ook heel makkelijk om te doen.
Een zittende GI op m,n zolder is inderdaad een idee, ik ga het proberen! Dat wordt lachen want erg handig ben ik niet maar ik heb me laten vertellen dat goed gereedschap het halve werk is.
Dat is een mooi streven, er staat nog een overcoat te koop op Marktplaats, wat voor jou?
Ik heb overigens oon nieuwe foto's geschoten van mijn US spulletjes. Volgens mij zijn ze nu duidelijke:
Ike 11th Airborne.
Herringbone twill uniform, afkomstig van dezelfde eigenaar als de Ike.
And last but defenately not least:
Field jacket OD First pattern, Garand belt, suspenders en wool shirt. De mustard komt eraan als het goed is!
Dit zijn wel betere foto's denk ik.
Laatst gewijzigd door Peter op 02 aug 2005, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter schreef:Dat is een mooi streven, er staat nog een overcoat te koop op Marktplaats, wat voor jou?
Thnx, net even gekeken, maar voor dat geld kan er makkelijk 2 uit de states over komen laten vliegen
Ga je voor je ike nog een torso o.i.d maken? Zou wel leuk staan.
Peter schreef:Dat is een mooi streven, er staat nog een overcoat te koop op Marktplaats, wat voor jou?
Thnx, net even gekeken, maar voor dat geld kan er makkelijk 2 uit de states over komen laten vliegen
Ga je voor je ike nog een torso o.i.d maken? Zou wel leuk staan.