Kan gebeuren, de broek zie je niet omdat het netjes aan de kleerhanger hangt onder het overhemd en de jas, hetzelfde is ook het geval met de HBT.Skylighter schreef:Owh ok, dat wist ik nietPeter schreef:Overigens: voor de Ike is een buste niet genoeg, denk ik. Het is een compleet uniform op de schoenen en de stropdas na.Dan maar voor heel de pop gaan!
Rick
Peter's US impressie en nieuwe aankopen. Update pag.35!
Daar is 'ie weer!
-
Skylighter
- Lid
Skylighter schreef:Haha, ik heb thuis ook bij m'n 2 uniformen een bijpassende broek, maar zolang ik geen poppen heb, blijven ze maar netjes in de kast liggen. Zie er eigenlijk ook beetje tegenop om aan Nico's handleiding te beginnen![]()
Rick
Daar is 'ie weer!
Zo, hier is 'ie weer! Ditmaal foto's genomen met een betere camera!

Fieldjacket OD 1st pattern met Wool shirt EM voorzijde.

Achterzijde, canteen.

Nieuw: US Sewingkit mét inhoud!

Deel inhoud sewingkit.

HBT 1st pattern

Ike 11th Airborne ( PTO )

Foto van de orginele eigenaar Ike en HBT.

Zijn onderscheidingen, PTO medal, Victory of WW2 medal en Good Conduct medal.

Nogmaals de onderscheidingen met de orginele doosjes.

Leggings met de foto en patches.

Purple Heart, niet van de PTO Airborne, gewoon op de kop getikt via Marktplaats.

Vandaag binnengekregen, met dank aan Sander, de Musettebag. Ook kreeg ik vandaag een Mustardbroek binnen met dank aan: jawel, Sander!

M1 Pouch, Koreaperiode.

Mét inhoud, 2 m1 magazijnen!

Voorlopig last but not least: grenadepouch en Gasmask waterproofingkit.
Enjoy!

Fieldjacket OD 1st pattern met Wool shirt EM voorzijde.

Achterzijde, canteen.

Nieuw: US Sewingkit mét inhoud!

Deel inhoud sewingkit.

HBT 1st pattern

Ike 11th Airborne ( PTO )

Foto van de orginele eigenaar Ike en HBT.

Zijn onderscheidingen, PTO medal, Victory of WW2 medal en Good Conduct medal.

Nogmaals de onderscheidingen met de orginele doosjes.

Leggings met de foto en patches.

Purple Heart, niet van de PTO Airborne, gewoon op de kop getikt via Marktplaats.

Vandaag binnengekregen, met dank aan Sander, de Musettebag. Ook kreeg ik vandaag een Mustardbroek binnen met dank aan: jawel, Sander!

M1 Pouch, Koreaperiode.

Mét inhoud, 2 m1 magazijnen!

Voorlopig last but not least: grenadepouch en Gasmask waterproofingkit.
Enjoy!
Laatst gewijzigd door Peter op 04 mei 2005, 07:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
- posse
- Lid
- seabee
- Lid
Ik weet niet, op de een of andere manier laat ik ze steeds liggen. Het is best een leuk setje. Misschien kom ik ze in Ciney nog wel tegen.Peter schreef:Waarom eigenlijk niet?seabee schreef:Ze waren op de ktr beurs maar 15 euro! dat is de laagste prijs die de laatste tijd ben tegengekomen.En toch heb ik ze niet gekocht
Toch veel voor weinig....
Leuk spul trouwens!!
Je moet alleen nog ff een first aid pouch aan je koppel hangen he
CAN DO
- Frankie
- Lid
Die man die ze verkocht staat ook in Ciney. Dus je komt ze wel weer voor die prijs tegen denk.... En anders zal ik aan me pa eens vragen wanneer ie er weer heen gaat want die doet wel eens wat handel met hem...seabee schreef:Ik weet niet, op de een of andere manier laat ik ze steeds liggen. Het is best een leuk setje. Misschien kom ik ze in Ciney nog wel tegen.Peter schreef:Waarom eigenlijk niet?seabee schreef:Ze waren op de ktr beurs maar 15 euro! dat is de laagste prijs die de laatste tijd ben tegengekomen.En toch heb ik ze niet gekocht
Leuk spul trouwens!!
Je moet alleen nog ff een first aid pouch aan je koppel hangen he
LEST WE FORGET !
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 31 keer
Grappig, ik heb precies hetzelfde. Ik neem me elke keer voor een setje te kopen, en ter plaatse zie ik er dan toch maar weer vanaf. Ik zag ze voor het eerst in Ursel vorig jaar, en toen was zo'n setje nog 12,50. Ik vind ze eigenlijk net iets te duur; voor 10 euro zou ik het wel gekocht hebben. Ik ken de verkoper ook, en meestal verhoogd hij speciaal voor Ciney zijn prijzen.seabee schreef:Ik weet niet, op de een of andere manier laat ik ze steeds liggen. Het is best een leuk setje. Misschien kom ik ze in Ciney nog wel tegen.Peter schreef:Waarom eigenlijk niet?seabee schreef:Ze waren op de ktr beurs maar 15 euro! dat is de laagste prijs die de laatste tijd ben tegengekomen.En toch heb ik ze niet gekocht
Grtn
David
-
Tank Destroyer
- Lid