Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
aangezien dit een topic is om verzamel stukken te showen kan ik alvast een foto posten van 4 nieuwe patches die ik met kerst heb gehad. Deze patches zijn van Amerikaanse divisies. Allemaal origineel aangezien niets in mijn verzameling nep is.
Aangezien ik zelf ook nog een halve leek ben op dit gebied ik schaam me hier wel een beetje voor, ben gelukkig wel vanalles hierover aan het leren zou ik dit even moeten vragen aan degene van wie ik ze heb gehad. De naam van de laatste twee schiet me niet meer te binnen. *schaam-schaam*
Ik bedoel, ik ben dat nog nooit tegengekomen.
Een meisje van mijn eigen leeftijd die zich ook voor mijn interesse(s) interesseert.
Nou maar eens even afwachten op wat Tessa te zeggen heeft
Wil je dat dan ff bij "leden stellen zich voor" doen? Dan drijft dit topic niet zo van al het kwijl. Je hebt vast haar foto (drijft ergens rond op het forum) ook al uitvergroot en opgehangen?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Ja die 2 petjes zien er iets te goed uit om al 60 jaar de tijd hebben doorstaan... Ook 2x hetzelfde gedrukt binnenin en na zo'n lange periode nog steeds leesbaar... Ben er zeker van dat het repro's zijn. Maar trek het je niet zo erg aan, ook ik heb op zo'n manier moeten leren jammer genoeg...