Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er is juist nog heel veel over te zeggen. Bovendien is dit niet het soort forum waar een thread op slot gaat als we "uitgepraat zijn" volgens de topic-starter.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Sbf.Koch schreef:Zo hoorde ik eens iemand praten over een heldhaftig groepje amerikanen (3 of 4 man) die een week lang een halve divisie hebben tegengehouden... Yeah, right
dat is wel overdreven idd
maar wat sommige mensen doen aan heldhaftige daden
aKoni. Waar heb je het over? Ik zie de citation van Bouck nergens op die website.
Maar wat moeten we nou geloven door die website te bekijken? Lanzerath?
Harro jaag niet iedereen op de kast met je antwoorden. Je bent gewoon lomp met je antwoorden. En ik ben niet de enige die dit vind. En nee je krijgt geen FEITEN van me wie de anderen zouden zijn! Ga maar eerst alles opzoeken en dan andere afzeiken.
jeroen1944 schreef:Harro jaag niet iedereen op de kast met je antwoorden. Je bent gewoon lomp met je antwoorden.
Nee, wat dat betreft ben jij een stuk beschaafder.
jeroen1944 schreef:En ik ben niet de enige die dit vind.
Weet ik.
jeroen1944 schreef:En nee je krijgt geen FEITEN van me wie de anderen zouden zijn!
Vraag ik daar dan om?
jeroen1944 schreef:Ga maar eerst alles opzoeken en dan andere afzeiken.
Wat moet ik opzoeken dan?
En nu weer braaf terug onder je steen Jeroen
Ach, Gertos. Je moet het patroon even doorzien en dan valt het wel mee. Jeroen komt mij er eens per maand in een willekeurige thread eens aan herinneren dat hij mij niet mag. Heeft temaken met zijn rancuneuse karakter en zijn neiging tot het persoonlijk opvatten van verloren discussies
Tsja, kun jij even aanwijzen waar ik onaardig ben geweest tegen TS?