De eerste WO2.nl meeting!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Timo
Lid

Bericht door Timo »

Okej
Starting up again
YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Lapijntje, als je een nummer van ons hebt kun je ons wel bellen op een station of ergens anders. Dan kun je ons tenminste vinden als er iets is. Vinden je ouders het eng als je met vreemden op stap gaat?

Zelf ga ik ook met de auto van Best naar Vught. Meerijden is geen probleem. Vanaf Vught wil ik ook langs station Den Bosch rijden en als het nodig is 's ochtends vanaf station Best.
Schijndel ligt niet echt in de richting. Kun je naar Vught of Boxtel komen? Dat scheelt een eindje omrijden, vooral als ik ook nog langs Best station moet.

Weet jij waar de plek is Lhek? Dan kunnen we natuurlijk even gaan kijken. We hebben de hele dag. :)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 19 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

Ik begreep van Peter dat hij eens zou mailen met Lapijntje, omdat hij ook uit Belgie moet komen en zijn vader gaat rijden.

Volgens mij zou dat een goede oplossing zijn.

Voor tussen de locaties hebben we inmiddels dus al twee auto's (die van Yppy en mij), dat moet voldoende zijn als ik naar het aantal kijk.

Wel een "knus" groepje volgens mij.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
LHek
Lid

Bericht door LHek »

de plek waar Joe mann sneuvelde, YPPY? pal tegenover het museum! als ik het toch fout heb weet het museumpersoneel het wel vinden. ook wel leuk om te weten: een deel van de 101st Airborne Division landde 17 september 1944 op de plek waar het museum staat.
hebben jullie ook al tijden afgesproken wanneer iedereen in Best is en wanneer iedereen naar Vught gaat? Is er mss iemand waar ik mee kan rijden van best naar vught en dan na afloop van vught naar best? dan kan ik mss toch de hele dag mee. ALS ik al kan komen. ik weet niet of 10.00 u haalbaar is, duurt nogal een tijdje op de fiets.

Lienne :)
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
YPPY
Lid

Bericht door YPPY »

Er zijn niet veel voorkeuren voor een eetlocatie, en als het een voorkeur is, is het voor Den Bosch bij het station. Daar ken ik De Eeterij. Dat is een paar 100 meter van het station en een parkeergarage is er tegenover. Daar hebben we met andere meets een paar keer gegeten. Vinden jullie dat iets? Bij geen klachten ga ik woensdag reserveren. In de openingspost heb ik achter de nicks gezet of je mee eet. Willen jullie even kijken of dat klopt? Als het verandert, wil je dat dan zo snel mogelijk doorgeven? Dan kan ik het restaurant bellen. :) Ik wil voor rond een uurtje of 6 reserveren. Vught gaat om 5 uur dicht en we moeten nog de stad in. Als we erg vroeg in Den Bosch zijn, kunnen we altijd nog even een Brabants cafe bezoeken. ;)

Martijn, eet je mee?

Als het tegenover het museum ligt, dan kunnen we die plek wel vinden. Moet niet zo moeilijk zijn dan. :)

We proberen om 10 uur in Best te zijn, bij het museum. Als dat niet lukt, kun je natuurlijk later komen. Als je het mobiele nummer van iemand hebt (van mij kun je vragen via een pm) dan kun je ons altijd vinden. :)

O ja, hoe gaan we elkaar herkennen?
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

Zoek naar een mafkees :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

ik zal een rode roos dragen :lol:

is daar geen bepaald kenmerk voor dat museum? een tank ofzo, waar we dan kunnen samenscholen?
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Waar lag het museum vanaf station best?
LHek
Lid

Bericht door LHek »

voor het museum staat een sherman tank, das wel een goed verzamelpunt buiten. maar om nou buiten te verzamelen terwijl het binnen lekker warm is...
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Stijn
Lid

Bericht door Stijn »

Stijn komt ook naar de forummeeting.
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Het word steeds gezelliger :)

als ik de camera aan de gang krijg zal ik vanavond een foto posten van moi :)
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

en dit is mijn pasfoto:

Afbeelding

Maar ik lijk in het echte leven meer op mijn robotfoto dan op mijn pasfoto, gelieve daar rekening mee te houden
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Hi peter :)

Welke robot foto bedoel je?
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

die verschijnt geregeld in de krant :)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 19 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

Mijn tronie staat reeds op wo2.nl/gallery.

Bekijken is natuurlijk geheel op eigen risico (te denken valt aan bijvoorbeeld hevige schrikreacties enzo).
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator