Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
YPPY schreef:Jammer dat je niet meegaat lapijntje, volgende keer beter.
Ik heb gereserveerd voor zes personen, maar als het er meer worden kan ik nog bellen.
okej (voor wie allemaal?)
en wat zijn ongveer de koste?
Ik heb geteld: Gijs, Roel, Stijn, Timo, Yppy en BjornSpin of LHek. Maar ik kan het zo veranderen. We hebben nu tenminste een tafel.
Een driegangenkeuzemenu kost 22 euro. Op de derde pagina staat een link naar het restaurant, je kunt dan kijken wat losse gerechten kosten. Houd er wel rekening mee dat je misschien nog wat wilt drinken en dat we nog iets moeten lunchen.
De entree in Best is 6 euro, Vught is (nog) gratis. Ik denk dat je het met 40 euro wel haalt, lunchen hoeft niet duur te zijn en je kunt zelf beslissen hoeveel je wilt drinken.
Helaas kan ik niet komen..... doordat ik lang niet op het forum ben geweest was ik niet op de hoogte en heb helaas andere afspraken.
Ik vind het zeer spijtig, desalniettemin een prettige dag allemaal!
Jammer Peter, maar we zien je vast op een andere meet.
Het is overmorgen al! Wat spannend! Mijn haar is op het moment trouwens niet zo rood als op die foto. Het is nu wat donkerder. Moet ik nog langs station Best rijden voor iemand?
dat kost toch allemaal bij elkaar geen 40 euro?! vervoer: gratis (prijs van de brandstof natuurlijk niet meegerekend), entree museum: 6 euro, lunch: voor een paar euro heb je al een lekker frietje, vught: gratis
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant