De eerste WO2.nl meeting!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
paulstolk
Lid

Bericht door paulstolk »

Miesjel,

Misschien moet er nog een gedeelte "Elektrische apparaten" bij met gebruiksaanwijzingen voor de wasmachine enzo
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Ja een klein beetje. Ik denk eerst ff het hoofdkwartier (staffroom) blokkeren. Ze willen onze foto's van het vrouwelijk schoon verwijderen.

WAT?????????????????????? :o :o :o :o :o

Stelletje Barbaren! :x :x :x :x :x
Kom op Willem, dat moet koste wat kost voorkomen worden!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

sjezus hee.........................forum-führer proos is voor een paar uurtjes weg en totale anarchie dreigt uit te breken.

ik ben er voor dat de moderators (ik in ieder geval) ook forum-führer-power krijgen zodat we deze seperatisten kunnen blocken,bannen,bombarderen.........
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

zo, dat was me een leuke meet! ik heb 44 foto's genomen, die volmgen nog wel eens...
Martijn
Lid

Bericht door Martijn »

Ik zal deze sluiten, aangezien het niet meer over de meeting gaat.

Een ander topicopenen voor ervaringen van de meet!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"