Een boek schrijven?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Roel R.
Lid

Een boek schrijven?

Bericht door Roel R. »

Wie van jullie heeft wel eens overwogen een boek te schrijven over een onderwerp dat betrekking heeft op wo2?

Ik wil iig binnen twee jaar een artikel publiceren over de Reichsschule in mijn woonplaats,
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik heb al met plannen gezeten voor een boek over de V-bommen op Antwerpen en het verzet in Noord-Antwerpen. Maar verder dan een artikel over beide onderwerpen ben ik nog niet gekomen :)
Arjen
Lid
Lid

Bericht door Arjen »

Ik zou het van erg tof vinden om zoiets te lezen.
Mijn complimenten btw antwerpx; je bent verder gekomen dan ik ooit zal komen...of hebben jullie nooit goed naar mijn spelkunsten of grammatica gekeken?
;)

succes iig,
Looking forward to it.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Ja zeker, schrijven is mijn vak en ik heb een aantal plannen klaar liggen, boeken, film en tv.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Een boek over Bedum tijdens bezetting en bevrijding lijkt me wel iets.
robin.h
Lid

Bericht door robin.h »

Ik zou het niet kunnen,waarschijnlijk zou ik al na een uur weer op de pc gaan,en na dit forum gaan. :lol:
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 20 keer
Ontvangen: 36 keer

Bericht door Proos »

Ik ben op het moment wel bezig met een aantal verhaallijnen. Ik ben nog aan het twijfelen welke ik wil gaan uitwerken en of het een kinder-, jeugd- of volwassenenboek moet worden.

Helaas ben ik wat beschadigd op de middelbareschool door het verplichte gedoe met die boeken en vooral het analyseren van 't boek.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Ik zie mezelf ooit nog wel iets doen in de zin van "Vlaanderen in de Tweede Wereldoorlog in 500 foto's" :P
De research erachter spreekt me zeer aan en ik denk wel dat het schrijven ook geen probleem is. Maar goed, dat is voor over een paar jaar, eerst zal ik nog genoeg thesisen en eindwerken ed moeten maken.
Ben wel al begonnen met de foto's te verzamelen :)
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Ik ga binnenkort een referentieboek schrijven over alle facetten van de Adrianhelm.
Aan 100 euro verkoopsprijs. (is toch mode) :)
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Tim schreef:Ik zie mezelf ooit nog wel iets doen in de zin van "Vlaanderen in de Tweede Wereldoorlog in 500 foto's"
Daar zou ik graag aan meewerken! (als het er ooit van komt tenminste :P )
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

antwerpx schreef:
Tim schreef:Ik zie mezelf ooit nog wel iets doen in de zin van "Vlaanderen in de Tweede Wereldoorlog in 500 foto's"
Daar zou ik graag aan meewerken! (als het er ooit van komt tenminste :P )
Doen we daarna de lage landen in 1000 foto's ;)
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Adrian schreef:Ik ga binnenkort een referentieboek schrijven over alle facetten van de Adrianhelm.
Die zou ik graag lezen
Aan 100 euro verkoopsprijs. (is toch mode) :)
:roll: dure barbies :x
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Afgesproken alletwee :)
Maar nu eerst een tijdje verzamelen en mss al wat researchen (is soms zeer moeilijk, alleen al om de achterzijde te ontcijferen :( )
Roel R.
Lid

Bericht door Roel R. »

Tim schreef:Afgesproken alletwee :)
Maar nu eerst een tijdje verzamelen en mss al wat researchen (is soms zeer moeilijk, alleen al om de achterzijde te ontcijferen :( )
Je moet mensen vinden die Sutterlin kunnen lezen, kijk in de break the sound barrier sectie van de grote engelstalige wo2 fora!
Tim
Lid

Bericht door Tim »

Inderdaad, op Axis History Forum had ik die al gezien, maar ik kan die mensen daar toch niet lastigvallen met 500 foto's :P
Het beste zou zijn om het zelf te leren maar dan is er weer het probleem dat elk handschrift anders is, het lijkt allemaal erg moeilijk bij de foto's die ik hier heb.