Een boek schrijven?
- Roel R.
- Lid
Een boek schrijven?
Wie van jullie heeft wel eens overwogen een boek te schrijven over een onderwerp dat betrekking heeft op wo2?
Ik wil iig binnen twee jaar een artikel publiceren over de Reichsschule in mijn woonplaats,
Ik wil iig binnen twee jaar een artikel publiceren over de Reichsschule in mijn woonplaats,
- Arjen
- Lid

Ik zou het van erg tof vinden om zoiets te lezen.
Mijn complimenten btw antwerpx; je bent verder gekomen dan ik ooit zal komen...of hebben jullie nooit goed naar mijn spelkunsten of grammatica gekeken?

succes iig,
Looking forward to it.
Mijn complimenten btw antwerpx; je bent verder gekomen dan ik ooit zal komen...of hebben jullie nooit goed naar mijn spelkunsten of grammatica gekeken?
succes iig,
Looking forward to it.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- robin.h
- Lid
Ik zou het niet kunnen,waarschijnlijk zou ik al na een uur weer op de pc gaan,en na dit forum gaan. 
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 20 keer
- Ontvangen: 36 keer
Ik ben op het moment wel bezig met een aantal verhaallijnen. Ik ben nog aan het twijfelen welke ik wil gaan uitwerken en of het een kinder-, jeugd- of volwassenenboek moet worden.
Helaas ben ik wat beschadigd op de middelbareschool door het verplichte gedoe met die boeken en vooral het analyseren van 't boek.
Helaas ben ik wat beschadigd op de middelbareschool door het verplichte gedoe met die boeken en vooral het analyseren van 't boek.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Tim
- Lid
Ik zie mezelf ooit nog wel iets doen in de zin van "Vlaanderen in de Tweede Wereldoorlog in 500 foto's"
De research erachter spreekt me zeer aan en ik denk wel dat het schrijven ook geen probleem is. Maar goed, dat is voor over een paar jaar, eerst zal ik nog genoeg thesisen en eindwerken ed moeten maken.
Ben wel al begonnen met de foto's te verzamelen
De research erachter spreekt me zeer aan en ik denk wel dat het schrijven ook geen probleem is. Maar goed, dat is voor over een paar jaar, eerst zal ik nog genoeg thesisen en eindwerken ed moeten maken.
Ben wel al begonnen met de foto's te verzamelen
-
Glenn Janssens
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Tim
- Lid