In COD3 zitten er Panthers in en zelfs een Koningstiger.Edit: ik heb trouwens nog nooit een Panther gezien, of ben ik gewoon dom? Wel Pz IV F en G, en Pz VI Tiger, Elephant (Ferdinand). Hebben ze ook wel een Königstiger erin gezet?
Call of Duty 4
- King tiger
- Lid
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luc J.
- Lid
- Dodo
- Lid
Voor welk platform is deze game? PC of toch weer 's de PS3 en de XBOX 360...
Vind de trailer erg vet.. Zo te zien gebruiken ze een alternatief scenario. Ik ben erg benieuwd hoe ze dit scenario hebben uitgewerkt. Graphics zijn natuurlijk te mooi om waar te zijn.
In de trailer is er ook een mooie sfeer.
Wat ik me wel afvraag is of je een full-body view hebt, zoals te zien is op het einde van de trailer wanneer de bril (of iets dergerlijks) naar beneden wordt geduwd. Dat lijkt me wel tof.
Vind de trailer erg vet.. Zo te zien gebruiken ze een alternatief scenario. Ik ben erg benieuwd hoe ze dit scenario hebben uitgewerkt. Graphics zijn natuurlijk te mooi om waar te zijn.
In de trailer is er ook een mooie sfeer.
Wat ik me wel afvraag is of je een full-body view hebt, zoals te zien is op het einde van de trailer wanneer de bril (of iets dergerlijks) naar beneden wordt geduwd. Dat lijkt me wel tof.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- King tiger
- Lid
Is het niet zo dat in Hell's Highway figuren in je armen kunnen sterven?wessel schreef:Cod ben ik al lang beu. Ik speel voornamelijk Brothers in Arms .
Dit spel vind ik qua realisme veeeeel beter .
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940
- Julian
- Lid
Zulk soort dingen gebeuren alleen in de trailer of in demo's. Toen ik een paar jaar geleden een trailer van de demo van Brothers In Arms: Road To Hill 60 zag kwamen daar ook dingen voor zoals het (in game) chekken van de hartslag voordat iemand dood wordt verklaard. Helaas heb ik zulk soort realistische taverelen nooit gezien in het spel zelf ..King tiger schreef:Is het niet zo dat in Hell's Highway figuren in je armen kunnen sterven?wessel schreef:Cod ben ik al lang beu. Ik speel voornamelijk Brothers in Arms .
- Shifty
- Lid
Hill 30Julian schreef:Zulk soort dingen gebeuren alleen in de trailer of in demo's. Toen ik een paar jaar geleden een trailer van de demo van Brothers In Arms: Road To Hill 60 zag kwamen daar ook dingen voor zoals het (in game) chekken van de hartslag voordat iemand dood wordt verklaard. Helaas heb ik zulk soort realistische taverelen nooit gezien in het spel zelf ..King tiger schreef:Is het niet zo dat in Hell's Highway figuren in je armen kunnen sterven?wessel schreef:Cod ben ik al lang beu. Ik speel voornamelijk Brothers in Arms .
- Von Pratt
- Lid
Ik vind Brothers in Arms ook vééél realistischer dan CoD...
Tijdens het spelen van Brothers in Arms kreeg ik (nog) meer respect voor de soldaten van de Tweede Wereldoorlog. In dit spel trek je de hele tijd op met een team en iedereen ondersteunt elkaar, verlies je mensen van je groep dan kan je het wel schudden... Ook het realisme van de doden komt in dit spel veel realistischer aan het licht. Je mannen liggen, darmen uit het lichaam of ogen wijd en doods opengesperd, op de grond in sommige delen van het spel... Niet iets wat je direct wilt zien, maar het realisme-gehalte stijgt hierdoor wel enorm...
Call of Duty is daarentegen meer een hersenloze shooter... Dit vind ik dus helemaal niet erg, want ik speel het spel ook enorm graag, maar je voelt je wel véél minder betrokken in het geheel van de Tweede Wereldoorlog...
Misschien een idee voor de makers om daaraan te werken voor CoD 5..

Tijdens het spelen van Brothers in Arms kreeg ik (nog) meer respect voor de soldaten van de Tweede Wereldoorlog. In dit spel trek je de hele tijd op met een team en iedereen ondersteunt elkaar, verlies je mensen van je groep dan kan je het wel schudden... Ook het realisme van de doden komt in dit spel veel realistischer aan het licht. Je mannen liggen, darmen uit het lichaam of ogen wijd en doods opengesperd, op de grond in sommige delen van het spel... Niet iets wat je direct wilt zien, maar het realisme-gehalte stijgt hierdoor wel enorm...
Call of Duty is daarentegen meer een hersenloze shooter... Dit vind ik dus helemaal niet erg, want ik speel het spel ook enorm graag, maar je voelt je wel véél minder betrokken in het geheel van de Tweede Wereldoorlog...
Misschien een idee voor de makers om daaraan te werken voor CoD 5..
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Sherman
- Lid
even een klein vraagje. welke Bia is diegene die u beschrijft dan? earned in blood of road to hill 30? misschien dat ik dan ook even ga kijken voor dat spel, zoals u het beschrijft, lijkt het mij een enorm gaaf, realistisch spel 
sorry voor de offtopic.
maar ik vind wel dat je meer respect gaat krijgen voor de mensen die in de tweede wereld oorlog hebben gevochten. als je bij zo'n spel '"dood" gaat, begin je weer opnieuw. maar in het echt....
Groeten,
Ruben
sorry voor de offtopic.
maar ik vind wel dat je meer respect gaat krijgen voor de mensen die in de tweede wereld oorlog hebben gevochten. als je bij zo'n spel '"dood" gaat, begin je weer opnieuw. maar in het echt....
Groeten,
Ruben
- Von Pratt
- Lid
De beschrijving gaat op voor beide spellen (Earned in Blood is grafisch wel véél beter...) Alhoewel ik de dood-scenes misschien wat heb overdreven...Sherman schreef:even een klein vraagje. welke Bia is diegene die u beschrijft dan? earned in blood of road to hill 30? misschien dat ik dan ook even ga kijken voor dat spel, zoals u het beschrijft, lijkt het mij een enorm gaaf, realistisch spel![]()
Maar alles hangt wel degelijk mee af van de mannen die jij commandeert. In CoD kan je met gemak een MG-stelling frontaal aanvallen, doe je dat in Brothers in Arms dan verlies je al je mannen. Tacktieken gebruiken is hier dus de boodschap. Het is in elk geval geen gemakkelijk spel, het richten van je wapen is onderhevig aan de situatie waarin je je bevindt... Gericht vuren terwijl je beschoten wordt gaat dan ook niet gemakkelijk... En je bent ook wel vrij snel dood als je geraakt wordt...
Geschikt voor mensen die van een tactische shooter houden, in plaats van hun verstand even op nul te zetten...
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
- Ajacied8989
- Lid
- Nekaf
- Lid
Voor de PC versie van COD2 komt eind dit jaar een gratis nederlandse ad-on uit genaamd Remember September. Hier wacht ik met smart op.
http://www.rs-mod.com/
http://www.rs-mod.com/