bevestigen dit model Pertrix post-war ?.. veel geloof niet dat de post-war..

Grazie Viper 4
viper 4 schreef:GRAZIEbedankt :mrgreen:lamp in kleur zwart was voor de (NL) Politie lamp in grijs RP-23 was voor de BB Reddings Ploeg (NL)OK
![]()
Dat weet ik. Gelukkig is de mijne gesmolten door het gebruik van verf met oplosmiddelen..... Het was een probeersel voor een stempel om voor een museum wat granaten te restaureren.custom schreef:@racefiets Weet je wat het ergste is dat deze afname stempels uit de 2WO periode op beursen soms worden aan geboden..vul zelf maar in wat je daar mee kunt.
Ok Racefiets duidelijk....de ondergrondse hebben in de 2WO deze stempels ook veel nagemaakt en waren dan meestal niet van echt te onderscheiden zo ja... dan weet je wat je te wachten stondracefiets schreef:Dat weet ik. Gelukkig is de mijne gesmolten door het gebruik van verf met oplosmiddelen..... Het was een probeersel voor een stempel om voor een museum wat granaten te restaureren.custom schreef:@racefiets Weet je wat het ergste is dat deze afname stempels uit de 2WO periode op beursen soms worden aan geboden..vul zelf maar in wat je daar mee kunt.
.........of weet soms een ieder al om welke type Daimon lamp het hier gaat en is dan verdere info niet meer nodig.. dat zou ik echt knap vinden.......
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot, Meta en 1 gast